poniedziałek, 14 maja 2012

And they're off A.K.A. Pierwszy post

O mnie: Elo, nazywam się Daniel Muszyński, mam 28 lat. Z wykształcenia jestem bibliotekarzem, a pracuje jako (surprise, surprise) bibliotekarz. Tak w ogóle to nie zamierzam już nigdy zmieniać tego opisu, także wg internetu, A.K.A. "jedynego miejsca na świecie, które naprawdę się liczy" już zawszę będę 28-letnim bibliotekarzem.

O blogu: Nie jestem ani inteligentny, ani dobrze wykształcony, ani zabawny (sob story), ale od czasu do czasu lubię obejrzeć film, przeczytać książkę, komiks, posłuchać płyty, czasem nawet mam coś do powiedzenia na temat tego/tej filmu/książki/komiksu/płyty, którego/którą właśnie obejrzałem/przeczytałem/przesłuchałem, a swoje przemyślenia postanowiłem spisać na tym blogu. Dlaczego? Liczę, że dzięki temu trochę się odchamie, a ludzie zaczną myśleć, że jestem interesujący … crickets … No co, przecież mówiłem, że nie jestem inteligentny.

Skala Ocen: Planuję pisać recenzję, więc oczywiście muszę mieć swoją skalę ocen, oto ona:
4 - All-time classic masterpiece.
3 - Bardzo dobrze.
2 - Mizernie, ale nie tragicznie.
1 - Shit.
Jeśli jakaś pozycja balansuję między jedną oceną a drugą zostanie to zaznaczone +, np. 1+, 2+, itd.

Kontakt: Można się ze mną skontaktować pod adresem: notthemailyouarelookinfor@gmail.com.

Ok, to pierwszy post mamy za sobą. Tak, tak, dobrze wiem, że to to samo co w kolumnie obok, but I don't care.

Brak komentarzy: