piątek, 1 marca 2013

Grimes - Oblivion / Chairlift - I Belong in Your Arms

Oblivion, Grimes (2012, album: Visions)

Wszystkie fajne dzieciaki, które słuchają modnej muzyki już dawno zdążyły zapoznać się z i przetrawić muzykę Grimes, a ja obczajam dopiero teraz... No i jest bardzo fajnie. Wreszcie wiem co by się stało gdyby Wednesday Addams zaczęła śpiewać pop.


---

I Belong in Your Arms, Chairlift (2012, album: Something)

Kiedy słychać te hiya hiya hiya yaya, pod koniec piosenki, to jest w taki bezczelny sposób zerżnięta jedna z zagrywek Kate Bush, mam rację? O fuck, niech ktoś mi pomoże, nie mogę przestać klikać na przycisk Repeat.

2 komentarze:

Ania pisze...

Na mnie nie licz. Podoba mi się xd

Daniel Muszyński pisze...

Spoko, już się wyswobodziłem spod czaru tej piosenki. Teraz dawkuję sobie po 2/3 przesłuchania i jestem wolny, ale przy pierwszym zetknięciu mnie strasznie sponiewierała :)